Sunday, April 18, 2010

mungkinkah pencarianku berakhir.

ya Allah... mungkinkah pencarianku sudah berakhir. terasa macam mimpi, kalau benar la ini mimpi tolong kejutka aku dari terus khayal dlam mimpiku ini.
mimpi apa?
mimpi berakhirnya penantian menunggu seorang insan yang sudi mnjadi teman hidup.
terasa terlalu cepat masa berlalu dan aku pula terasa seperti masih lagi belum bersedia utk semuani.cuma yg pasti dia yakinkan aku tentang masa depan yg bahagia insyaAllah.

aku merisik jugak pendapat dari teman rumahku tntang dia dan apa yg dia luahkan padaku... teman rumahku seakan menyuruh aku berfikir dan mengambil masa utk semua ni.

ilyan.. insyaAllah.. esok pija akan jumpa yan dan bertnya pendapat dia.

Ya Allah...
andai benar dia milikku jadikan dia yg aku inginkan....
dan jika dia bukan utkku....
kau jauh kan dia dari hati dan perasaan ku
kerana aku tak mahu hidupku dipagari benteng nafsu.
kau berilah aku kekuatan..
utk aku terus menongkah hidup yg masih berpanjangan.
amiiinn

0 comments: