Thursday, January 14, 2010

pencaRian

letih benar kaki melangkah...
betul kata org ilmu tuu senang nak dicari tapi susah nak dimiliki.maksudnya hanya org yg ikhlas saja yg berhak mendapat ilmu yg selautan luas kat muka bumi Allah ni...
teringat wktu sekolah dulu, leka dgn kawan2 seasrama menikmati alam remaja, tetapi dalam suasana yg berbeza, ye laa bersekolah di sekolah agama yg berada jauh dari rumah membuatkan aku terasa seperti tidak disayangi oleh ayah, tetapi sebenarnya itulah kasih sayang ayah yg tak ditunjukkan tapi dizahirkan dgn cara itu... sekarang ni aku dianatara anak yg bertuah dapat terus berada dalam suasana islamiayah yg ayah aku bukakan untuk aku.

sekarang...
berbeza ayh tidak lagi seperti dulu membuat keputusan utk setiap permasalahan yg aku hadapi di sini, alhamdulillah dalam setiap orak aku mencari ilmu dan berjalan ke arah itu aku masih lagi berada di landasan yg benar..... syukur alhamdullilah.

ilmu inilah yg akan aku guna kan urtk masa depanku.

0 comments: